Berichtje uit Marsa Alam - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu Berichtje uit Marsa Alam - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu

Berichtje uit Marsa Alam

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette & Frank

02 Juli 2011 | Egypte, Caïro

Hallo allemaal,

Inmiddels zijn we al weer 2 dagen hier.Het weer is heerlijk, alleen staat hier veel wind. Gisteren code rood, dus konden we niet de zee in om te snorkelen. Vandaag iets minder wind, maar nog steeds hoge golven. Dustin is vandaag begonnen met zijn echte duikopleiding. Hij had al een scuba ranger brefet met een leuk snorkelfiguurtje erop. Helaas is Dustin inmiddels 1.75 m en 14 jaar dus trappen ze er niet meer in om hem met die pas te laten duiken. Vanochtend theorie gehad en in de middag een duik in het zwembad. Morgen mag hij 2 of 3 duiken buiten maken en dan ga ik ook mee. Waarschijnlijk heeft hij de dag erna (als zijn theorie dan ook klaar is) zijn brefet. Dinsdag gaan we een leuke excursie maken. We gaan dan ca 3 uur rijden naar het zuiden (tegen de grens van Soedan) en stappen daar op de boot voor twee dagen en overnachten daar ook. Wij maken 4 duiken, waarvan twee in een prachtig natuurgebied en twee tussen de dolfijnen als we geluk hebben (99% kans!!). Frank kan dan snorkelen met de dolfijnen. Je begrijpt daar hebben we erg veel zin in!!! Groetjes van ons allemaal!! Jeanette

• 04 Juli 2011 - 15:34

Annette:

heey wat leuk; gaan jullie het nassermeer op?
    geniet van alles en van Egypte he ik zit lekker in Nederland ( wat is het groen)
    ik heb je de 30 ste nog gebeld maar je was al waarschijnlijk in de lucht fijne vakantie