we zijn er!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu we zijn er!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu

we zijn er!!!

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette & Frank

09 Augustus 2009 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,
Na een reis van 9 uur en 5 uur terug in de tijd hadden we gisteren een lange dag. Aan het einde waren we behoorlijk moe en om 20.00 uur naar bed gegaan. De eerste indrukken van Suriname? geweldig! De mensen zijn allemaal reuze vriendelijk en maken graag een praatje. Wel is het vreemd om gewoon Nederlands te praten. Wil al gauw vragen gaan stellen in het Engels. We hebben een kleine groep, 11 mensen, 5 jongens en 6 volwassenen. We hebben een super hotel na mijn klacht bij Djoser dat we geen zwembad hadden is ons hotel omgeboekt. Gisteren zei Dustin, he mam daar staat Yes-r !!! Een marokkaan in suriname?? Bleek dus waar te zijn, samen met Ali B Darryl en Sjaak hadden ze een concert in Paramaribo. we hebben ze allemaal gezien en met Yes-r op de foto!
Morgen de jungle in. Onze bagage splitsen en zo min mogelijk mee. We moeten ook steeds delen van de bagage terug sturen omdat het vliegtuig dat ons terug vliegt anders te veel brandstof gebruikt?? we zien wel. hebben er veel zin in. Vandaag een stadswandeling gemaakt en midden in een lokaal feest terecht gekomen. De president van Suriname heeft ook nog even gesproken. We gaan nu afsluiten en lekker eten bij een leuk italiaans restaurantje aan de surinamerivier. lieve groetjes en tot gauw!!

• 10 Augustus 2009 - 13:14

V.d. Lubbe :

Hallo reizigers ,fijn wat te horen en dat alles goed gaat ,al heel wat gezien en meegemaakt en een tevreden bericht dat beloofd wat ! Wij zien naar het volgende bericht uit . groeten O)Pa en O)Ma

• 11 Augustus 2009 - 20:26

Elly:

Hey Meursjes,

Gaaf om jullie vakantie zo te volgen, verwacht gauw wat meer verslagen, en geniet van jullie welverdiende vakantie.

Liefs Elly

• 16 Augustus 2009 - 16:50

Karin:

Leuk, zo af en toe kijk ik op jullie site, maar gezien het drukke programma lukt het niet om steeds te schrijven. Wij hopen dat jullie het fantastisch hebben!Geniet er maar lekker van! Liefs van ons allemaal! Karin

• 20 Augustus 2009 - 13:18

V.d.lubbe:

Eindelijk bericht van jullie en wat maken jullie veel mee ook fijn dat alles goed gaat en om te lezen is het echt heel leuk wat een verhaal en jullie zijn er nog niet !
    Jeanette wij felicteren je gelijk hoop dat het een leuke verjaardag is
    groeten van O)Pa enO)Ma

• 22 Augustus 2009 - 15:36

O)MA En O)PA :

Jeanette gefeliciteerd vandaag ben je echt jarig ! jullie hebben wel weer veel ondernomen en geniet nog maar lekker ! we genieten mee .
    Liefs verjaardagskus van Pa en Ma groeten aan de jongens en Frank van O)Ma En O)PA