Wachten op schiphol..... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu Wachten op schiphol..... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu

Wachten op schiphol.....

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette & Frank

18 Maart 2014 | Nederland, Delft

Daar zitten we dan, heerlijk op Schiphol, op naar onze eerste rondreis samen. Met gemengde gevoelens want reizen met onze kids was altijd superleuk! Nu dan maar samen op pa om de rest van de wereld te ontdekken. Reistassen volgestouwd, niets aan het toeval overlatend compleet met alle medicijnen, zalfjes, kleding voor alle weertypes, regenjassen, hoofdlampjes, petjes, snorkels, vinnen, maskers, kaakjes, bouillonnetjes, handige tasjes in alle maten....ja dat resulteert natuurlijk weer in te veel kilo's. Gelukkig mogen we met Singapore Airlines, 30 kg meenemen, alleen fox reizen heeft liever 20 kg voor de kruiers... Ach ja dan maar wat extra fooi ?;-) en op schiphol natuurlijk valuta voor alle landen, want je weet maar nooit. De koelkast thuis is vol en ook de vriezer en de voorraadkast, ja de jongens kunnen zelf natuurlijk geen boodschappen doen. Nog een half uur dan gaan we aan boord. Veel liefs en tot over drie weekjes :-) Frank en Jeanette

• 18 Maart 2014 - 10:02

Aurelia:

Ik wens jullie een prachtige reis samen, maarrr, waarheen??? xxx

• 23 Maart 2014 - 12:30

Joy:

Ik wens jullie een fijne rondreis toe met veel mooie momenten!Groetjes, Joy