Groeten uit een zonnig curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu Groeten uit een zonnig curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanette & Frank Meurs - WaarBenJij.nu

Groeten uit een zonnig curacao

Door: Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Jeanette & Frank

07 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Toch nog even een berichtje.We zijn hier nu bijna een week. De eerste dagen veel bewolking en regen gehad en dat was maar goed ook. De zon brandt hier nl. Behoorlijk.Nu is het bewolkt zonnig en geen regen meer en 29 graden.We hebben een mooi hoekappartment met uitzicht op zee (en de golfbaan).grote slaapkamers met badkamers en een walk in closet (wahhhhh).Helaas geen walk in fridge voor de mannen, ha, ha!
Vorige Week een auto gehuurd die heb je hier wel nodig! Do vanaf de handelskade een snorkeltocht gemaakt met de zeilboot. Naar een gezonken boot met heel veel mooie vissen.Vrijdag naar een aloë Vera plantage(levert 80 procent aan Bioclin in Delft!)Daarna naar de struisvogelfarm, eerst lekker voeren en knuffelen en daarna.....struisvogelbiegstuk mmm...Oh ja Fred je kunt beter struisvogels gaan houden, uit een ei haal je tenminste 15 omeletjes!!! .Gisteren naar Punda Willemstad naar de drijvende markt en lekker shoppen. Vandaag een rustig dagje op ons gezellige strand (snorkelen en vissen).
Morgen gaat Dustin freediven met dolfijnen in het seequarium. Dinsdag met de jeep naar het ruige noorden. Woensdag gaan we ook nog naar de kleurrijke stad en in de middag gaan Dustin en ik duiken. Als dat bevalt donderdag ook nog misschien. De onderwaterwereld in Egypte blijft toch het mooiste, we zijn wat dat aan gaat al te veel verwend (Anette van de zomer maar weer naar Egypte dus!!!)Vrijdag 1600 uur vliegen we weer terug!! De tijd vliegt ...We hebben het prima naar ons zin!Helaas is Justus (mijn neef die hier woont)zelf met wintersport in Amerika :-( Maar dit zal zeker niet de laatste keer zijn dat we op dit mooie warme eiland zijn!! Allemaal veel liefs en zonnige groetjes!!!Frank, Dustin & Jeanette.

• 07 Maart 2011 - 11:25

Tante Janny En Piet:

Wat een geweldig leuk ingevuld programma hebben jullie. Zo is zo'n reis zeker meer de moeite waard dan alleen het strand en zon. Het is zo leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven en zien. Nog heel veel plezier en tot gauw met de foto's.

Dikke kus voor nu en een goede vlucht terug. Piet en T. Janny

• 07 Maart 2011 - 11:59

Ma V.d. Lubbe :

Hallo Vakantiegangers !eindelijk wat gehoord het gaat goed daar en jullie genieten volop zo te lezen .
    Jammer dat Justus net op vakantie is volgende keer beter !
    Verder groetjes liefs en dikke Kussen van O)Ma en O)Pa doei!!!

• 07 Maart 2011 - 12:58

Annette:

Gezellig; marsa alaam denk ik??? Ik moet er ook ooit eens heen. Ik ben over 3 weken ong in dahab ook niet verkeerd he

• 07 Maart 2011 - 13:00

Annette:

Hoi nog even dit is mijn oude email adres ;ik heb het nieuwe ingevuld maar dat wordt niet ingevoerd omdat dat al bestaat maar ik krijg op annettegiessen nooit een berichtje van julie heel gek.

• 07 Maart 2011 - 14:51

Karin:

Nou, dat klinkt weer goed allemaal. Heerlijke temperaturen en veel (genoeg) te doen. Vermaken jullie je nog maar even, wij zitten alweer in het ritme van werk en school. Madrid was wel heel mooi en leuk! Tot gauw, groetjes Karin